HTML

ismerős valahonnan

Meghallgatom, megszeretem, megírom, ti is meghallgatjátok, megszeretitek, de nem írjátok meg, mert az lenne milyen már.

Friss topikok

  • Faby: Tudtam, hogy ismerős valahonnan, most már a forrását is ismerem, köszönöm. De! A "megfolytotta" mi... (2019.06.27. 16:56) Spanyolviasz: Walk Like James (The Four Seasons + Bon Bon)
  • tkábeles: Ákos dalai nem csak dalszövegek,hanem versek is. Általában versírás közben az ember nem a betűkre ... (2010.05.22. 10:25) Eszperente messiás
  • SLACÓ: ...akárki volt, gyenge dolognak tartom a COHIBA szivarok gyűrűjének szín- és forma világát konvert... (2010.03.23. 22:00) Friss vér
  • Bögrecast: Datarock interjú, itt és most www.radiobogre.com/index.php/adasok/34-interju/227-datarock-interju (2009.05.29. 13:21) Fa-Fa-Fa Heads (Talking Heads + Datarock)
  • Bögrecast: Datarock interjú, itt és most www.radiobogre.com/index.php/adasok/34-interju/227-datarock-interju (2009.05.29. 13:20) Datarock 'n' roll (update)

Besztof2008 #25 - Growing: Innit

2008.12.04. 10:30 bakfitty

Sok koncertről maradtam le idén, de talán a legjobban a Growingot bánom. De nem idő-, vagy pénzhiány miatt nem mentem májusban a Vörös Yukba, hanem mert egész egyszerűen nem ismertem őket. Aztán amikor idén kijött az All The Way lemezük, mindenki hangoztatta, hogy ez már-már hallgatóbarát album, meg visszavettek a zajból és már majdnem ambient, és mivel különösen kalandos kedvemben voltam, meg is hallgattam. És nem csalódtam, negyven percnyi alaktalan hullámzás az egész, monoton, de mégis változik mindig, olyan, mint Brian Eno ambientlemezei Adlib-hangkártyákon előadva, felváltva nyugtató és nyugtalanító az egész, na. Hasonló trensz-zene, mint amivel a svéd technóisten Field befutott tavaly, csak olyan, mintha ipari gépekkel és nem szoftverekkel varázsolták volna elő. Az Innit róla pedig messze, messze a leghatásosabb.

Growing - Innit

Szólj hozzá!

Címkék: mp3 zene growing besztof2008

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerosvalahonnan.blog.hu/api/trackback/id/tr76787677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása