HTML

ismerős valahonnan

Meghallgatom, megszeretem, megírom, ti is meghallgatjátok, megszeretitek, de nem írjátok meg, mert az lenne milyen már.

Friss topikok

  • Faby: Tudtam, hogy ismerős valahonnan, most már a forrását is ismerem, köszönöm. De! A "megfolytotta" mi... (2019.06.27. 16:56) Spanyolviasz: Walk Like James (The Four Seasons + Bon Bon)
  • tkábeles: Ákos dalai nem csak dalszövegek,hanem versek is. Általában versírás közben az ember nem a betűkre ... (2010.05.22. 10:25) Eszperente messiás
  • SLACÓ: ...akárki volt, gyenge dolognak tartom a COHIBA szivarok gyűrűjének szín- és forma világát konvert... (2010.03.23. 22:00) Friss vér
  • Bögrecast: Datarock interjú, itt és most www.radiobogre.com/index.php/adasok/34-interju/227-datarock-interju (2009.05.29. 13:21) Fa-Fa-Fa Heads (Talking Heads + Datarock)
  • Bögrecast: Datarock interjú, itt és most www.radiobogre.com/index.php/adasok/34-interju/227-datarock-interju (2009.05.29. 13:20) Datarock 'n' roll (update)

Radar: Hercules & Love Affair

2008.02.14. 12:13 bakfitty

Nem tagadhatom, hogy minden szart megzabálok, amit a DFA Records kiad. A legelső szám, amitől teljesen odavoltam, még az LCD Soundsystem Beat Connectionje volt. Hallgattam egymás után, tízszer, százszor, aztán szép lassan megszerettem az LCD SS első lemezét, és utána kezdtem, mint ágak a fán, nyújtózkodni más felé, hallgatni a kiadó válogatásait (#1, #2), és elviselni olyan zenéket mint a Black Dice, a Juan Maclean vagy a Pixeltan. Azóta teljesen DFA-buzi lettem.



Egy ideig a DFA megvolt a maga kis burkában, és inkább elengedett együtteseket, minthogy újakat vegyen fel (szevasz, The Rapture!), de hálistennek tavaly megtörték a trendet, kiadtak egy rakat, egytől egyig zseniális EP-t (Still Going, Holy Ghost!, Hercules & Love Affair, Shit Robot) és albumot (az angol Prinzhorn Dance School debütje és az új-zélandi Shocking Pinks válogatása, az LCD SS-féle Sound Of Silverről, avagy 2007 legjobb albumáról nem is beszélve). Nemrég olvastam, hogy leszerződtették a hiperproduktív producer Maurice Fulton (Mu, Kathy Diamond) egyik újabb mellékprojektjét, a Syclopsot, aminek nagy esélye van, hogy egy másik Radarba berakjam, mert az is egészen elképesztő. Mondom, DFA-buzi vagyok. Lehet hipszternek is hívni, de én tényleg a zenéért szeretem őket, mert Budapesten nem hiszem hogy nagy hallgatótábora lenne, akiknek meg kellene felelnem hogy valakinek érezzem magam.



Az idei egyik legnagyobb durranásuk a Hercules & Love Affair azonos című lemeze lesz. A H&LAról nem sokat tudok, egy Andrew Butler nevű faszi áll a háttérben, de különösebben nem is érdekelnek a részletek. Az album viszont (hasonlóan az LCD SS második lemezéhez) nem sokáig porosodott a stúióban, kábé egy hónapja kiszivárgott. És beszarás mennyire jó. Tökéletesen elkapja azt az időszakot, amikor elindult hódítóútjára a detroiti és chicagói technó, és kezdte kiszorítani a diszkózenét a partikból, amikor már nem a Moroder-féle hangok uraltak, hanem a Roland-szintetizátorok és a zongorahangok. És ha még hozzátesszük, hogy Antony, az Antony And The Johnsons travi énekese vokálozik az album felén, hát akkor simán 2008 egyik legjobb lemezét kapjuk. Ja igen, és trombitálnak is benne. Tegnap ezt hallgattam otthon vacsora közben, hát a kenyérvajazás közben simán elkezdtük a seggünket rázni.



A H&LA-t nem akarom a kelleténél jobban megkárosítani. A szám amit feltöltöttem, egy ingyenes letöltés az EMI honlapjáról, és a már említett stílusváltásból inkább a diszkó felé esik. De ez is zseniális. Mint minden más amit ebben a posztban emlegettem! (A Hercules & Love Affair 2008. március 11-én jelenik meg Európában.)

2 komment

Címkék: mp3 zene the rapture antony lcd soundsystem radar dfa mu juan maclean dfa records black dice still going holy ghost! shit robot hercules&love affair prinzhorn dance school shocking pinks maurice fulton kathy diamond syclops antony&the johnsons hercules theme

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerosvalahonnan.blog.hu/api/trackback/id/tr55338912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brits 2008.02.18. 21:06:39

egyetértek, tényleg zseniális a hercules and love affair albuma. ennek hatására én most kezdtem ráérezni a DFA-cuccokra, és tényleg nagyon jók!

gus · http://gus.freeblog.hu 2008.04.14. 12:36:03

... és jöhetnének fellépni is hozzánk!
süti beállítások módosítása