HTML

ismerős valahonnan

Meghallgatom, megszeretem, megírom, ti is meghallgatjátok, megszeretitek, de nem írjátok meg, mert az lenne milyen már.

Friss topikok

  • Faby: Tudtam, hogy ismerős valahonnan, most már a forrását is ismerem, köszönöm. De! A "megfolytotta" mi... (2019.06.27. 16:56) Spanyolviasz: Walk Like James (The Four Seasons + Bon Bon)
  • tkábeles: Ákos dalai nem csak dalszövegek,hanem versek is. Általában versírás közben az ember nem a betűkre ... (2010.05.22. 10:25) Eszperente messiás
  • SLACÓ: ...akárki volt, gyenge dolognak tartom a COHIBA szivarok gyűrűjének szín- és forma világát konvert... (2010.03.23. 22:00) Friss vér
  • Bögrecast: Datarock interjú, itt és most www.radiobogre.com/index.php/adasok/34-interju/227-datarock-interju (2009.05.29. 13:21) Fa-Fa-Fa Heads (Talking Heads + Datarock)
  • Bögrecast: Datarock interjú, itt és most www.radiobogre.com/index.php/adasok/34-interju/227-datarock-interju (2009.05.29. 13:20) Datarock 'n' roll (update)

Besztof2008 #23 - The Hold Steady: Constructive Summer

2008.12.06. 10:30 bakfitty

Tavalyelőtt úgy nézett volna ki ez a lista, hogy a top 20ban valószínűleg benne lett volna az összes szám a Hold Steady 2006-os, Boys and Girls in America albumáról. Jó, most így utólag nagy a szám, de imádtam azt a lemezt, napokig hallgattam folyamatosan és az volt az egyik utolsó, amivel eljátszottam azt, amit legutóbb tinikoromban: betettem a hi-fibe, fogtam a szövegkönyvet és betűről betűre elolvastam benne az összes szöveget. Az ideivel ez még nem sikerült, és igazából nem is vágyom rá, az Boys... arról szólt, hogy milyen érzés elmenni nap, mint nap berúgni az osztálytársaiddal, a Stay Positive meg... miről is szólt? Katolikus bűnbocsánatról? Kisvárosi késelésekről? Egyáltalán nem rossz album a Stay Positive, csak már olyan üzeneteket hordoz, amik nem érdekelnek. Kivéve persze a Constructive Summert, mert ha egy dalban Joe Strummer emlékére isznak, akkor már rossz nem lehet.

The Hold Steady - Constructive Summer

Szólj hozzá!

Címkék: mp3 zene besztof2008 the hold steady

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerosvalahonnan.blog.hu/api/trackback/id/tr55798000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása